Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Birth Date*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Already a member?

Login

Veelgestelde Vragen (FAQ)

FAQ Staat uw vraag hieronder?

Klik op de plus ( + ) om het antwoord op de vraag te zien. Is uw vraag niet (volledig) beantwoord? Neemt u dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag.

Wat zijn de openingstijden van ter Beek Reizen?

Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar via ons telefoonnummer 0546-621379. Ons kantoor is van maandag t/m vrijdag geopend van 08.30 uur tot 17.00 uur. Het is mogelijk om een afspraak buiten de openingstijden te maken. We verzoeken u dan om vooraf contact met ons op te nemen.

Wat zijn de opstapplaatsen van de busreizen?

– Tubbergen, Uelserweg 35, ter Beek Reizen
– Oldenzaal, NS Station
– Almelo, NS Station, Touringcarhalte, (zijde Javatoren)
– Hengelo, Hotel Van der Valk
Evt. Enschede, Station Kennispark (voormalig Drienerlo)
Evt. Holten, voormalig AC-restaurant, (parking Struik)
Evt. Deventer, carpool Maagdenburgstraat

Wat betekent 'vertrekgarantie' ?

De term ‘vertrekgarantie’ wil zeggen dat het minimale aantal deelnemers voor de reis is behaald. Een reis met ‘vertrekgarantie’ gaat definitief door. Hoewel het zelden voorkomt dat zich onvoldoende deelnemers opgeven voor een reis, dienen wij u toch te melden dat we genoodzaakt zijn een minimum aantal te hanteren van 30 personen. Wanneer dit aantal niet wordt bereikt ontvangt u hierover uiterlijk 3 weken voor vertrek bericht. 

Betaal ik reserveringskosten bij ter Beek Reizen?

Nee, bij ons betaalt u geen reserveringskosten. De prijs, oftewel de reissom zoals deze in onze folder, brochure, reisgids of op onze website staat is de daadwerkelijke prijs die u betaalt.

Moet ik een aanbetaling doen voor mijn reis?

Nee, ter Beek Reizen vraagt geen aanbetaling voor uw reis, zelf als u deze voor een langere periode vooruit boekt.

Wanneer moet ik de reis betalen?

De reissom voor een (verzorgde) dagtocht kunt u, op de dag zelf, contant voldoen bij onze touringcarchauffeur/reisleider.
Voor een een musical/concertreis óf meerdaagse reis vragen we u het factuurbedrag twee weken na ontvangst van de factuur te voldoen. Dit kan via een overboeking via de bank, contant of per pin bij ons op kantoor.

Zijn de reizen van ter Beek Reizen inclusief excursie- en entreegelden?

Ja, wij bieden u een compleet dagje uit. Hierbij bent u onze gast. U hoeft dus niet nogmaals entree te betalen. Op onze website en in de brochure vindt u een gedetailleerd overzicht van onze reizen.

Kan ik dicht bij huis in Twente opstappen?

Ja, ter Beek Reizen heeft meerdere opstapplaatsen in de regio Twente. Bent u met een grotere groep, 10 personen óf meer, dan is er een mogelijkheid om een eigen gekozen opstapplaats toe te voegen aan onze ophaalroute.

Moet ik overstappen op een andere touringcar tijdens mijn reis?

Nee, u reist rechtstreeks naar uw vakantie bestemming.

Kan ik verzekerd zijn van uitstekende kwaliteit?

Jazeker, ter Beek Reizen hecht veel waarde aan uw comfort tijdens de reis. In onze touringcars maken wij een plekje vrij ter bevordering van extra beenruimte. Met ervaren chauffeurs met een nette rijstijl bent u verzekerd van uitstekende kwaliteit.

Wat betekent op reserve?

Op reserve staat voor ‘momenteel volgeboekt’. U heeft wel de mogelijkheid om zich als reserve aan te melden. Bij een annulering nemen we contact met u op om te vragen of u zich nog wilt inschrijven voor de reis.

Waarom kiezen voor ter Beek Reizen?

Wij hebben ruim 90 jaar ervaring in de vervoersbranche. Wij kiezen bewust voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dit komt tot uiting in de keuze van de hotels, het programma en de begeleiding van onze chauffeur/reisleider. Daarnaast betaalt u geen reserveringskosten en hoeft u geen aanbetaling te doen voor een reis of dagtocht. Vanaf de opstapplaats rijden we rechtstreeks naar de bestemming zodat u niet hoeft over te stappen in een andere touringcar.

Waar kan ik ervaringen van andere reizigers vinden?

Na afloop van een reis sturen we onze gasten een enquête. In de enquête kan de reiziger zijn ervaring uitspreken aan de hand van cijfers. Deze beoordelingen kunt u nalezen op de website van klanten vertellen. Klik hier om de beoordelingen te bekijken.

Kan ik een reischeque / cadeaubon van ter Beek Reizen bestellen?

Ja, we kunnen een reischeque op maat maken. Deze is verpakt in een fleurige cadeauverpakking. U kunt een dagtocht/meerdaagse reis cadeau geven óf een te besteden bedrag. Neem voor meer informatie contact op met ter Beek Reizen.

Waarom betaal ik consumentenbijdrage SGR?

Jarenlang was het gratis om SGR garantie te hebben op uw geboekte vakantie. Dat is helaas sinds de coronatijd niet meer mogelijk. Vanaf 1 februari 2021 betaalt iedereen die een reis boekt bij een bij SGR aangesloten reisorganisatie €5 per persoon per boeking.

Corona heeft ervoor gezorgd dat er meer reizen dan ooit in korte tijd zijn geannuleerd. Daar ontvingen
vele reizigers een reisvoucher voor. SGR heeft om die reden toentertijd financiële afspraken gemaakt met de overheid om al die reizigers te helpen.

Eigen bijdrage
Dat is dus goed geregeld. Maar ook nu nog steeds moet het SGR garantiefonds er voor u zijn. Bovendien
moeten we alle gemaakte afspraken terugbetalen. Alles om reizigers zoals u onbezorgde vakanties te kunnen blijven garanderen. Daarom betaalt u een eigen bijdrage.

Zorg minder
Met €5 per persoon per boeking koopt u zekerheid, vertrouwen en rust. Kunt u onbezorgd met vakantie blijven gaan. En dat wilt u, toch? Zo heeft u en houdt u garantie op een geboekte reis – een hele zorg minder. SGR, garantie op uw geboekte vakantie. Nu, én in de toekomst.